Fit tijdens het vliegen

We hebben leuke en handige tips op een rij gezet om fris en fruitig vanuit het vliegtuig op je bestemming aan te komen. Een goed begin van je vakantie!

Een lange vliegreis kan een aanslag op je lichaam zijn. Het is vreemd wat er gebeurt met je lichaam op grote hoogte in een drukcabine, van vermoeidheid tot uitdroging. Van uren stilzitten in dezelfde houding krijg je stijve spieren en slapende benen.

Gelukkig is er best iets wat je kunt doen om het slome gevoel na het vliegen te beperken. En dat begint al voordat je gaat vliegen! Bekijk onderstaande infographic die uitlegt waar je allemaal rekening mee kunt houden ter voorbereiding op jouw vlucht. Met bovendien handige oefeningen die je tijdens de vlucht kunt doen om een beetje fit te blijven. Die oefeningen zijn ook een fijne afleiding als je vliegangst hebt, zo kun je je op iets anders concentreren dan het vliegen zelf!

Onze vliegtips

Vliegtips

Martijn

Digital Storyteller, Off-The-Beaten-Path Traveller & Adventure-seeker never far from a camera, bacardi and coffee. Let's cheers and see the world!

Latest posts by Martijn (see all)

  1. met deze oefeningen kan de gemiddelde Nederlander goed uit het vliegtuig stappen,maar wat als je 2 meter lang bent dan is het onmogelijk dit te doen. Je zit de hele vlucht in ongemakkelijke houding met de benen wijd anders zit je geheel ingeklemd. Dus is het onzin dit soort oefeningen te bedenken, laat de luchtvaart maatschappijen hier eerst wat mee te doen zodat de steeds langer wordende mens comfortabeler kan reizen

Vragen? Suggesties? Of jouw reishonger delen?

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Je mag alleen HTML tags en attributen gebruiken:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>