Aimforthemoon, een startup uit Amsterdam, is momenteel een platform aan het bouwen om feedback tijdens het reizen te verbeteren. Hiervoor hebben ze input nodig van reizigers, want om een goed beeld te krijgen van de behoeften van de reiziger zijn er zoveel mogelijk mensen nodig die de vragenlijst in willen vullen. Vandaar dat wij deze korte vragenlijst delen op Reishonger.
“Iedereen is gebaat bij feedback, maar laten we het vooral leuk en relevant houden”
Hotels, hostels, Airbnb’s en B&B’s vinden het erg belangrijk feedback te krijgen om zo hun service te verbeteren. De manieren hoe er naar ervaringen gevraagd wordt zijn echter vaak achterhaald, saai, lang en onpersoonlijk. Een groep jonge ondernemers probeert hier in drie weken een oplossing voor te bedenken. Het doel: feedback geven leuker maken, waardoor de hospitality hun services kunnen verbeteren en de klanten vervolgens weer meer tevreden worden en de ervaringen positiever. Fijne positieve cirkel dus 🙂
Feedback geven leuker maken
Met deze survey wordt getracht inzicht te krijgen in hoe reizigers tegenover feedback staan, zodat gekeken kan worden waar verbetering nodig is en op welke manier wij reizigers wel onze terugkoppeling willen geven. De vragen zijn in het Engels gesteld en het ligt aan je URL of de invulvelden in het Engels of Nederlands zijn. Antwoorden in zowel Engels als Nederlands is oké.
Je komt vragen tegen als:
– koppel jij je ervaringen weleens terug aan het hotel?
– zou je graag een reactie willen krijgen op de gegeven feedback?
– waar let je op als je kijkt naar foto’s van je accommodatie?
- Ik ga op reis en draag bij! - 12 november 2023
- Duurzamer op reis deze zomer? - 25 juli 2023
- 11 fonteinen en meer dan 11 geluksmomenten - 7 oktober 2022
Hugo zegt:
gedaan
Dionne zegt:
Ik ook, ben benieuwd of het ook echt leuker wordt 😉