Actie: gratis naar Zuid-Afrika

Wij zijn op zoek naar Nederlandse koppels die mee willen werken aan de totstandkoming van een campagne van South African Tourism. Het gekozen duo vertrekt eind januari naar Zuid-Afrika. Daar ga je twee weken rondreizen en prachtige ervaringen opdoen! De casting hiervoor vindt plaats van 25 tot en met 28 november aanstaande, in Amsterdam. Het duo dat uiteindelijk gekozen wordt, wordt het gezicht van de nieuwe Nederlandse Zuid-Afrika campagne.

Ken jij of ben jij:
iemand van 50 jaar of ouder? Reislustig? Extrovert? Gezond?

• we zoeken een duo van 50 jaar en ouder
  • jullie delen gezamenlijke interesses en jullie zijn gezond
  • jullie zijn sociaal, extrovert en maken makkelijk contact
  • jullie vinden het leuk om de wereld te leren kennen en jullie staan open voor nieuwe en andere culturen
  • jullie zijn online actief en kunnen met computers overweg
  • jullie hebben al redelijk wat van de wereld gezien en houden van reizen
  • hoewel jullie het niet erg vinden om wat geld uit te geven, vinden jullie het wel belangrijk dat er een goede prijs/kwaliteitverhouding is
  • jullie spreken en verstaan Engels op een goed niveau

Wat kun je verwachten:
Er worden vijftig stellen geselecteerd die allen persoonlijk worden geïnterviewd door Rapid Blue, het Zuid-Afrikaanse productie bedrijf dat de afgelopen jaren ook verantwoordelijk is geweest voor de Zuid-Afrika campagnes in andere landen. De casting vindt plaats van 25 tot en met 28 november in Amsterdam. Ieder koppel zal een gesprek krijgen van veertig minuten waarna Rapid Blue medio december het gekozen koppel bekend zal maken. Het gekozen koppel vertrekt eind januari of begin februari naar Zuid-Afrika. De reis duurt ongeveer twee weken.

Het is dus belangrijk dat je tijdens de castingdagen beschikbaar bent én dat je in januari of februari vrij kunt zijn voor de reis.

Jullie zullen tijdens de reis deelnemen aan safari, avontuurlijke en wellness activiteiten

Ter plaatse:
Jullie zullen tijdens de reis deelnemen aan safari’s, avontuurlijke en wellness activiteiten. Daarnaast zullen jullie verschillende steden bezoeken en zullen jullie galerieën, winkels, musea, theaters en jazz bars aandoen tijdens de reis. Tijdens deze bezoekjes is interactie met de lokale bevolking belangrijk. Omdat er beelden en foto’s gebruikt zullen worden ter promotie van Zuid-Afika, zullen jullie veel worden gefilmd en gefotografeerd. Er is ook ruimte voor vrije tijd, maar we kunnen nu nog niet aangeven hoeveel vrije tijd. Het programma van de reis staat (wanneer klaar) vast en het zal dan niet mogelijk zijn om extra dingen in te voegen. Jullie zullen met een cameraploeg reizen, dit zullen ongeveer vijf personen zijn. Zij zullen niet altijd op jullie lip zitten, maar wel vaak.

Aanmelden:
Wil je je aanmelden? Klik dan hier voor het aanmeldingsformulier. Vul het formulier volledig in en wij houden je op de hoogte van de casting.

Vragen:
Eventuele vragen kun je sturen aan: sat@rapidblue.com

Martijn